02158439

بلاگ

مقالات
  • بهترین کفپوش برای رستوران و آشپزخانه صنعتی

    بهترین کفپوش برای رستوران و آشپزخانه صنعتی

    استفاده از کفپوش اپوکسی برای آشپزخانه های صنعتی میتواند گزینه مناسبی باشد. زیرا کفپوش اپوکسی، سطحی یکپارچه، بدون درز و غیر قابل نفوذ برای شما فراهم می آورد.

    1399.12.10
  • معرفی اپوکسی

    معرفی اپوکسی

    اپوکسی یک بسپار ترموست می باشد که با نام پولی اپوکساید هم شناخته می شود. این ماده ترکیبی از واکنش رزین اپوکساید و سخت کننده پولی آمین یا پلی آمید می باشد

    1399.12.02
  • انواع هاردنر اپوکسی

    انواع هاردنر اپوکسی

    هاردنر به مفهوم سخت کننده است و یک نمونه خاص و منحصر به فرد از مواد می باشد. هاردنرها یک واکنش دهنده و یا تسریع کننده واکنش شیمیایی باشد. این ترکیب شیمیایی به دو صورت در ساخت و ساز به کار می رود، در حالت اول به عنوان جزیی از واکنش محسوب می شوند که در تمامی محصولات دو جزئی رزینی همچون اپوکسی ها، پلی یورتان ها و ... به کار می رود.

    1399.11.25
  • کفپوش اپوکسی مورد نیاز شما کدام است؟

    کفپوش اپوکسی مورد نیاز شما کدام است؟

    کفپوش اپوکسی دارای دو جزء اصلی رزین و هاردنر می باشد که کاربردهای متنوعی را به جهت دارا بودن ویژگی‌های منحصر به فردی مانند چسبندگی مناسب به سطوح زیرین، مقاومت شیمیایی، قابلیت رنگ پذیری، دوام و عمر مفید طولانی در بسیاری از صنایع و حتی مناطق مسکونی، مقاومت سایشی، مکانیکی و ... دارد.

    1399.11.21
  • کفپوش اپوکسی و پوشش اپوکسی

    کفپوش اپوکسی و پوشش اپوکسی

    کفپوش اپوکسی یا پلی اکساید که امروزه بسیار رایج و پرکاربرد هستند، از لحاظ شیمیایی یک بسپار ترموست می باشد که از رزین های اپوکسی با نحوه عملکرد متفاوت ساخته شده است.

    1399.11.19
  • نکات مهم رزین کاری

    نکات مهم رزین کاری

    رزین اپوکسی یک نوع ماده ای شیمیایی است که جزء فرآورده های نفتی به حساب می آید. در حالت معمول از دو جزء اصلی تشکیل شده است (جزء اولیه و هاردنر) که تا قبل از مخلوط شدن، حالتی مایع و چسبنده را دارا است.

    1399.11.15
  • انواع کفپوش سیمانی

    انواع کفپوش سیمانی

    انواع کفپوش های سیمانی همان گونه از نامشان پیداست دارای مواد تشکیل دهنده اصلی یعنی سیمان می باشند.

    1399.10.30
  • کاربرد کفپوش اپوکسی در بیمارستان

    کاربرد کفپوش اپوکسی در بیمارستان

    کاربرد کفپوش اپوکسی در بیمارستان امروزه بسیار بیشتر از قبل شده است چرا که افراد به این امر مهم پی برده اند که کف و دیواره های بیمارستان ممکن است جزء آلوده ترین قسمت ها باشد و باید برای رفع این مشکل چاره ای اندیشیده شود.

    1399.10.24
  • قیمت کفپوش اپوکسی

    قیمت کفپوش اپوکسی

    قیمت کفپوش اپوکسی وابسته به بسیاری از عوامل همچون نوع کفپوش، ضخامت کفپوش، کیفیت کفپوش، و این که قرار است در چه فضایی استفاده شود، می باشد.

    1399.10.18
  • چرا باید سطوح بتنی را پوشش داد؟

    چرا باید سطوح بتنی را پوشش داد؟

    بتن در برابر عواملی همچون رطوبت و فرسایش مکانیکی آسیب پذیر بوده و نیاز به پوششی دارد که آن ها را در برابر این عوامل محافظت کند.

    1399.10.14
اخبار و تازه ها
نمایشگاه ها