02158439

بلاگ

مقالات
  • کفپوش اپوکسی سه بعدی

    کفپوش اپوکسی سه بعدی

    کفپوش اپوکسی سه بعدی نوع جدیدی از انواع کفپوش است که کاربرد گسترده ای دارد و به دلیل دارا بودن ویژگی های منحصر به فرد، تحولی بزرگ در کفپوش های اپوکسی به شمار می رود

    1400.06.11
  • مقایسه کفپوش اپوکسی و پلی یورتان

    مقایسه کفپوش اپوکسی و پلی یورتان

    یکی از تفاوت های اصلی و اساسی کفپوش اپوکسی و کفپوش پلی یورتان، در قیمت آن ها است. به طور کلی قیمت کفپوش های اپوکسی از کفپوش های پلی یورتان ارزان تر می باشد.

    1400.06.06
  • کفپوش اپوکسی دکوراتیو (تزیینی)

    کفپوش اپوکسی دکوراتیو (تزیینی)

    کفپوش های اپوکسی دکوراتیو، طیف بسیار گسترده ای از محصولات هستند که به راحتی می توانند تمام نیازهای متنوع و گوناگون صنعتی و تجاری را یکجا با بهبود زیبایی فراهم کنند

    1400.06.03
  • کاربرد کفپوش سیمانی و کفپوش اپوکسی

    کاربرد کفپوش سیمانی و کفپوش اپوکسی

    کفپوش سیمانی از مقاومت بالایی برخوردار است و بیشتر در موارد صنعتی استفاده می شود. کفپوش اپوکسی سطحی کاملا یکنواخت ایجاد می کند و در ساختمانهای تجاری کاربرد دارد.

    1400.05.30
  • راهنمای انتخاب کفپوش

    راهنمای انتخاب کفپوش

    انواعی از کفپوش ها وجود دارند که شما می توانید با استفاده از طراحی داخلی خانه ی خود آن را انتخاب کنید و با قیمتی مقرون به صرفه خانه تان را زیبا کنید.

    1400.05.23
  • میزان مصرف الیاف در بتن

    میزان مصرف الیاف در بتن

    بتن الیافی در اشکال و سایزهای متنوع در بازار موجود است و عموما جنس آنها از موادی مثل شیشه، فولاد، خمیر و... می باشد، اما الیاف فولادی بیش از سایر مواد کاربرد دارد

    1400.05.16
  • انواع بتن سخت و کاربرد آن

    انواع بتن سخت و کاربرد آن

    بتن سخت، یک نوع از بتن متشکل از کانی های سخت است که بر اثر اختلاط سیمان و آب به وجود می آید. بتن، امروزه شامل طیف بسیار گسترده ای از محصولات می باشد.

    1400.05.09
  • تجهیزات لازم برای اجرای کفپوش اپوکسی

    تجهیزات لازم برای اجرای کفپوش اپوکسی

    قبل از اقدام به اجرای کفپوش اپوکسی باید تجهیزات و وسایل لازمه را تهیه نمایید تا بتوانید کار کف سازی را به سرعت و به بهترین نحو ممکن به سرانجام برسانید.

    1400.05.02
  • عمر مفید کفپوش اپوکسی چند سال است؟

    عمر مفید کفپوش اپوکسی چند سال است؟

    عمر مفید کفپوش اپوکسی به این بستگی دارد که در چه فضایی مورد استفاده قرار گرفته است. عمر مفید کفپوش های اپوکسی به نسبت سایر کفپوش ها بیشتر است.

    1400.04.26
  • عوامل موثر بر انتخاب سیستم رنگ صنعتی

    عوامل موثر بر انتخاب سیستم رنگ صنعتی

    از عوامل موثر بر انتخاب سیستم رنگ صنعتی، برنامه ریزی فرآیند اعمال پوشش می باشد. زمان و چگونگی اعمال سیستم پوششی به مواردی همچون مراحل تولید پروژه وابسته می باشد.

    1400.04.19
اخبار و تازه ها
نمایشگاه ها