02158439

بلاگ

مقالات
  • کاربرد کفپوش اپوکسی در صنایع دارویی

    کاربرد کفپوش اپوکسی در صنایع دارویی

    یکی از دلایل کاربرد کفپوش اپوکسی در صنایع دارویی، نفوذناپذیری جرم و باکتری در شاکله آن است. به همین دلیل هم در محیط های بیمارستانی مورد استفاده قرار می گیرد.

    1400.08.04
  • مزایا و معایب کفپوش اپوکسی

    مزایا و معایب کفپوش اپوکسی

    از مزایای کفپوش اپوکسی این است که بسیار سبک و کم‌ حجم بوده و اجرای آسان است. این کف‌پوش در طیف رنگی متنوع تولید شده و قابل‌ استفاده در اکثر مکان‌ها می‌باشد.

    1400.07.27
  • گروت اپوکسی

    گروت اپوکسی

    گروت اپوکسی نوعی ملات می‌باشد که سبب چسبندگی مناسب در پرکردن و چسباندن برخی تجهیزات به کار می‌رود. قیمت گروت اپوکسی موضوعی است که در این مقاله به آن می‌پردازیم.

    1400.07.24
  • انواع کفپوش بیمارستانی کدام است؟ + مزایا و معایب

    انواع کفپوش بیمارستانی کدام است؟ + مزایا و معایب

    کفپوش های بیمارستانی از انواع کفپوش صنعتی به شمار می روند. کفپوش بیمارستانی و رنگ آمیزی دیوارها باید به شکلی باشد که کمی فضا را تلطیف کند و شادابی و به فضا ببخشد.

    1400.07.20
  • علل اصلی ترک خوردن بتن چیست؟

    علل اصلی ترک خوردن بتن چیست؟

    عواملی همچون سازگاری بتن با فولاد و توانایی ایجاد بتن مسلح اگرچه بسیار مطلوب برای تامین نیاز های یک سازه ساختمانی پیشرفته می باشد، ولی ترک خوردن بتن را تشدید می کند.

    1400.07.04
  • دال بتنی یا سنگدال بتنی چیست؟

    دال بتنی یا سنگدال بتنی چیست؟

    منظور از دال بتنی و یا سنگدال بتنی، نوعی سقف است که به صورت یکپارچه از بتن و فولاد تشکیل شده است. این محصول جزوی از قطعات پیش ساخته بتنی می باشد.

    1400.06.27
  • آموزش اجرای مراحل کفپوش اپوکسی با تصویر

    آموزش اجرای مراحل کفپوش اپوکسی با تصویر

    اجرای کفپوش اپوکسی یکی از مراحل مهم در استفاده از این نوع کفپوش ها می باشد. در این مقاله قصد داریم به شما مراحل اجرای کفپوش اپوکسی را با تصویر آموزش دهیم.

    1400.06.24
  • بتن رنگی و کاربرد های آن

    بتن رنگی و کاربرد های آن

    بتن رنگی یکی از انواع بتن است که به عنوان کفپوش در مکان های مختلف مانند پیاده رو ها کاربرد فراوان دارد و امروز محبوبیت بسیاری بین مردم پیدا کرده است.

    1400.06.20
  • رزین اپوکسی شفاف چیست و چه کاربردی دارد؟

    رزین اپوکسی شفاف چیست و چه کاربردی دارد؟

    رزین اپوکسی شفاف ماده‌ای لزج و چسبناک است که در اثر گذشت زمان و گرما سخت می شود. رزین اپوکسی در دو نوع طبیعی و مصنوعی یافت می شود و قابل استفاده است.

    1400.06.18
  • کفپوش سنگی اپوکسی

    کفپوش سنگی اپوکسی

    کفپوش سنگ اپوکسی می تواند بر روی انواع کف ‌ها از جمله بتنی، سیمانی، موزاییک و… اجرا شود و همچنین انتخاب بسیار مناسبی برای پوشش و ترمیم کف‌ های صدمه دیده می باشد.

    1400.06.13
اخبار و تازه ها
نمایشگاه ها